ناودانی اروپایی چیست؟
페이지 정보
작성자 Jarred 작성일 24-10-21 21:24 조회 13 댓글 0본문
راهاندازی و نصب ناودانی اروپایی بر روی دیوار خشک، دشوار است.
پیچ شدن و اتصال ناودانی سنگین به دیوار خشک، مهارت و تمرین بسیار زیادی نیاز دارد؛ بنابراین در بیشتر موارد استفاده از ناودانی چوبی ترجیح داده میشود.
ناودانیهای فلزی در مناطق مرطوب، مستعد زنگزدگی هستند، اما اغلب آنها را با ورق گالوانیزه تولید میکنند تا فرایند تخریب آنها متوقف شود.
برش ناودانی اروپایی
به جرات میتوان گفت که ساخت و عرضه ناودانی اروپایی سنگین، کار دشواری است، چراکه برش آن به لوازم ناودانی خاص و مهارت بالایی نیاز دارد. برای برش ورقهای فولادی بایستی از یک اره میتر یا اره مدور مجهز به تیغه برش فلز و برشهای قلع استفاده کرد. این امر سبب میشود که بریدن فولاد دشوارتر از بریدن چوب باشد. بنابراین سختی کار با فولاد برای نیروی انسانی بیش از سختی کار با متریال چکشخواری مانند چوب، خواهد بود.
ساختن تیرها و ستونهای ساختمانی
تولید تجهیزات صنعتی
ساخت خودروهای سنگین
ساخت یدککشها
به عنوان بکسل در یدککشها
به عنوان متصلکننده و نگهدارنده بدنه
در باربند کامیونها به منظور استحکامبخشی به اتاق باربند
ناودانی کاربرد ناودانی وال پست
وال پست نوعی چهارچوب از جنس پروفیل، ناودانی یا نبشی است که به منظور توزیع صحیح نیروهای وارد بر دیوار در سازه استفاده میشود. با استفاده از وال پست ضمن افزایش استحکام دیوارهای سازه در برابر نیروهای وارده، میتوان عملکرد آنها را نیز یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردتفاوت نبشی و ناودانی کلیک کنید.
ناودانی مشبک: ناودانی ناودانی مشبک در دو نوع UPE و UPN، در سازههای سبک یا تولید قفسههای سبک کاربرد دارد. ناودانی مشبک اما کاربری دیگری نیز دارد ناودانی و عموماً با هدف مصرف در تولید قفسههای فولادی تولید میشود.
فرایند تولید ناودانی به روش نورد سرد
فرایند تولید نورد سرد در واقع در ادامه روش نورد گرم قرار میگیرد. در این روش بعد از آن که مراحل نورد گرم بر روی ناودانی انجام شد، ناودانی وارد مرحله ای با عنوان نورد سرد میشود تا دمای آن به آرامی و آهستگی کاهش پیدا کند. این کاهش تدریجی دما باعث میشود که کنترل بیشتری بر روی ابعاد ناودانی وجود داشته باشد و ناودانی در سایزهای دقیق تری تولید میشود. همچنین طولانی بودن مراحل تولید نور سرد باعث میشود، خواص مکانیکی و کیفیت سطحی بسیار مطلوبی نسبت به سایر ناودانیها داشته باشد. درکل میتوان گفت با توجه به این که در این روش زمان بیشتری برای انجام عملیات در نظر گرفته میشود، کیفیت ناودانیهایی که از این طریق تولید میشود به مراتب بالاتر از ناودانیهای نورد گرم است. همچنین لازم است بدانید در روش نورد سرد در فرایند تولید نادوانی، مقاطع را از ورقهایی میسازند که امکان تولید آنها در خطوط نورد گرم وجود ندارد0
نکات مهم حین تحویل و خرید ناودانی سنگین و سبک
امروزه روشهای خرید اینترنتی وجود دارند که با یک جستجوی ساده میتوانید انواع متریالهای فلز را از این طریق سفارش دهید. معمولاً یکی از مشکلاتی که در مورد ناودانیها وجود دارد این است که شاید پس از تحویل متوجه شوید که کیفیت ساخت خوبی ندارند. مثلاً روی آنها پر از موج، خطهای برجسته مشهود و همینطور گره و تکههای فلز است. از طرفی برخی از بخشهای ناودانی ممکن است ضخامت لازم را نداشته باشند. مثلاً یک لبه ناودانی نازک و لبه دیگر ضخیم است. در این صورت باید تمامی این موارد با گواهی و شناسنامه محصول و فاکتور فروش تطبیق داده شود.
پیچ شدن و اتصال ناودانی سنگین به دیوار خشک، مهارت و تمرین بسیار زیادی نیاز دارد؛ بنابراین در بیشتر موارد استفاده از ناودانی چوبی ترجیح داده میشود.
ناودانیهای فلزی در مناطق مرطوب، مستعد زنگزدگی هستند، اما اغلب آنها را با ورق گالوانیزه تولید میکنند تا فرایند تخریب آنها متوقف شود.
برش ناودانی اروپایی
به جرات میتوان گفت که ساخت و عرضه ناودانی اروپایی سنگین، کار دشواری است، چراکه برش آن به لوازم ناودانی خاص و مهارت بالایی نیاز دارد. برای برش ورقهای فولادی بایستی از یک اره میتر یا اره مدور مجهز به تیغه برش فلز و برشهای قلع استفاده کرد. این امر سبب میشود که بریدن فولاد دشوارتر از بریدن چوب باشد. بنابراین سختی کار با فولاد برای نیروی انسانی بیش از سختی کار با متریال چکشخواری مانند چوب، خواهد بود.
ساختن تیرها و ستونهای ساختمانی
تولید تجهیزات صنعتی
ساخت خودروهای سنگین
ساخت یدککشها
به عنوان بکسل در یدککشها
به عنوان متصلکننده و نگهدارنده بدنه
در باربند کامیونها به منظور استحکامبخشی به اتاق باربند
ناودانی کاربرد ناودانی وال پست
وال پست نوعی چهارچوب از جنس پروفیل، ناودانی یا نبشی است که به منظور توزیع صحیح نیروهای وارد بر دیوار در سازه استفاده میشود. با استفاده از وال پست ضمن افزایش استحکام دیوارهای سازه در برابر نیروهای وارده، میتوان عملکرد آنها را نیز یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردتفاوت نبشی و ناودانی کلیک کنید.
ناودانی مشبک: ناودانی ناودانی مشبک در دو نوع UPE و UPN، در سازههای سبک یا تولید قفسههای سبک کاربرد دارد. ناودانی مشبک اما کاربری دیگری نیز دارد ناودانی و عموماً با هدف مصرف در تولید قفسههای فولادی تولید میشود.
فرایند تولید ناودانی به روش نورد سرد
فرایند تولید نورد سرد در واقع در ادامه روش نورد گرم قرار میگیرد. در این روش بعد از آن که مراحل نورد گرم بر روی ناودانی انجام شد، ناودانی وارد مرحله ای با عنوان نورد سرد میشود تا دمای آن به آرامی و آهستگی کاهش پیدا کند. این کاهش تدریجی دما باعث میشود که کنترل بیشتری بر روی ابعاد ناودانی وجود داشته باشد و ناودانی در سایزهای دقیق تری تولید میشود. همچنین طولانی بودن مراحل تولید نور سرد باعث میشود، خواص مکانیکی و کیفیت سطحی بسیار مطلوبی نسبت به سایر ناودانیها داشته باشد. درکل میتوان گفت با توجه به این که در این روش زمان بیشتری برای انجام عملیات در نظر گرفته میشود، کیفیت ناودانیهایی که از این طریق تولید میشود به مراتب بالاتر از ناودانیهای نورد گرم است. همچنین لازم است بدانید در روش نورد سرد در فرایند تولید نادوانی، مقاطع را از ورقهایی میسازند که امکان تولید آنها در خطوط نورد گرم وجود ندارد0
نکات مهم حین تحویل و خرید ناودانی سنگین و سبک
امروزه روشهای خرید اینترنتی وجود دارند که با یک جستجوی ساده میتوانید انواع متریالهای فلز را از این طریق سفارش دهید. معمولاً یکی از مشکلاتی که در مورد ناودانیها وجود دارد این است که شاید پس از تحویل متوجه شوید که کیفیت ساخت خوبی ندارند. مثلاً روی آنها پر از موج، خطهای برجسته مشهود و همینطور گره و تکههای فلز است. از طرفی برخی از بخشهای ناودانی ممکن است ضخامت لازم را نداشته باشند. مثلاً یک لبه ناودانی نازک و لبه دیگر ضخیم است. در این صورت باید تمامی این موارد با گواهی و شناسنامه محصول و فاکتور فروش تطبیق داده شود.
댓글목록 0
등록된 댓글이 없습니다.