راه های شگفت انگیز واقعیت افزوده، خرده فروشی خودرو را متحول می کند > 자유게시판

본문 바로가기
쇼핑몰 전체검색

회원로그인

회원가입

오늘 본 상품 0

없음

راه های شگفت انگیز واقعیت افزوده، خرده فروشی خودرو را متحول می کند

페이지 정보

profile_image
작성자 Hulda
댓글 0건 조회 6회 작성일 24-10-14 04:40

본문

واقعیت افزوده (AR)، یک فناوری که اطلاعات مجازی را بر روی محیط فیزیکی قرار می دهد، به یک نمایشگاه خودرو در نزدیکی شما می آید. چندین نمایندگی خودرو در سراسر جهان در حال آزمایش این هستند که چگونه واقعیت افزوده می تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد.
راه های شگفت انگیز واقعیت افزوده، خرده فروشی خودرو را متحول می کند
Adobe StockHow واقعیت افزوده در خرده فروشی خودرو استفاده می شود
تصور کنید که بتوانید یک تصویر سه بعدی در اندازه واقعی از ماشینی که در نظر دارید در مسیر ورودی خود قرار دهید. این فناوری به قدری خوب است که می‌توانید در اطراف ماشین قدم بزنید، در را باز کنید و به داخل آن نگاه کنید. این یک فرصت جذاب را قبل از خرید آن به خریداران احتمالی خودرو ارائه می دهد.
نمایندگی‌های خودرو می‌توانند از AR در وب‌سایت خود استفاده کنند تا تجربیات واقعیت افزوده را برای خریداران احتمالی خودرو به صورت آنلاین ارائه کنند. تورهای مجازی اتومبیل که حتی به افراد اجازه می دهد تا به صورت مجازی داخل ماشین بنشینند تا ببینند داشتن آن چه حسی دارد، توسط این فناوری امکان پذیر شده است.
جگوار لندرور یکی از شرکت‌های خودروسازی است که با استفاده از این فناوری به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا خودروی Velar خود را آزمایش کنند. تجربه 360 درجه از فضای داخلی خودرو زمانی شروع می شود که شخصی روی یک آگهی تبلیغاتی کلیک می کند. این سیستم همچنین شامل نقاط مهمی بود که می‌توانید روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا اطلاعات بیشتری در مورد یک ویژگی خاص خودرو دریافت کنید.
یکی دیگر از راه‌هایی که واقعیت افزوده می‌تواند از عملکرد نمایندگی‌های خودرو پشتیبانی کند، بهبود فرآیند فروش و افزایش نرخ تبدیل فروش است. در نمایشگاه خودرو، واقعیت افزوده می‌تواند به افراد این امکان را بدهد که رنگ یا روکش‌های خودرو را تغییر دهند تا رنگی را که مطابق با ترجیحاتشان است پیدا کنند. برنامه AR هیوندای روی آی‌پد اجرا می‌شود و به کارکنان فروش کمک می‌کند تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های هاچ‌بک جدید i30 سازنده را نشان دهند که معمولاً نمایش آن‌ها در یک محیط نمایشگاه دشوار بود.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس هنگام رها کردن بیمه تصادف و جامع با مشارکت لیفلد در خارج از نمایشگاه، مصرف کنندگان می توانند از فناوری واقعیت افزوده برای اسکن وسیله نقلیه ای که در خیابان می بینند استفاده کنند تا اطلاعاتی درباره قیمت و ویژگی های آن به دست آورند و همچنین بفهمند نزدیک ترین نمایندگی کجاست. این قابلیت توسط USAA برای سرعت بخشیدن به روند خرید خودرو استفاده می شود. برنامه این شرکت می تواند به داده های مالی مشتری دسترسی داشته باشد تا بتواند تامین مالی شخصی و قیمت بیمه را ارائه دهد.
پس از خرید خودرو، واقعیت افزوده نیز می تواند سودمند باشد. آموزش مالکان خودرو در مورد مراقبت و نگهداری از وسایل نقلیه با واقعیت افزوده بسیار پویاتر می شود. صاحبان خودرو می توانند وسیله نقلیه خود را اسکن کنند تا یک تکنسین مجازی راه اندازی کنند تا انیمیشن های مجازی درباره نحوه تعویض لاستیک، پر کردن مایعات و موارد دیگر را نشان دهد. حتی بازی ها را می توان برای ادامه رابطه مداوم با یک برند خودرو پس از خرید استفاده کرد. بازی‌ای که از وثیقه چاپی راه‌اندازی شده است به دارندگان پورشه اجازه می‌دهد تا در یک مسیر مجازی مسابقه دهند و بهترین زمان خود را ثبت کنند.
دلفی، تامین کننده قطعات خودرو پس از فروش، از واقعیت افزوده برای کمک به مشتریان برای دیدن محصولات موجود برای مدل و مدل خودروی خود استفاده می کند. استفاده از این فناوری نه تنها تعهد شرکت به فناوری را تقویت می کند، بلکه به آموزش مشتریان در مورد محصولاتشان به روشی همه جانبه کمک می کند.
نمونه هایی از واقعیت افزوده مورد استفاده در خرده فروشی خودرو
آئودی این افتخار را دارد که اولین نمایشگاه خودروی تمام دیجیتال جهان، آئودی سیتی را ایجاد کند. خریداران احتمالی خودرو می توانند مدل خودروی خود را (از چند صد میلیون پیکربندی ممکن) از طریق دستگاه های تلفن همراه خود در نقاط اصلی مرکز شهر در شهرهای بزرگ بین المللی انتخاب و سفارشی کنند.
تویوتا با همکاری آژانس دیجیتال Brandwith، یک اپلیکیشن آی‌پد به نام Toyota Loan-blend AR ایجاد کرد تا به خریداران خودرو اجازه دهد نگاهی به داخل مدل C-HR خود بیندازند. این برنامه پیشرانه هیبریدی را روی وسایل نقلیه فیزیکی می پوشاند تا به مشتریان ایده بهتری از نحوه عملکرد سیستم بدهد. این برنامه همچنین دارای نقاط مهمی است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های کلیدی مانند باتری، مخزن سوخت و موتور، روی آن‌ها ضربه بزنند.
واقعیت افزوده به مشتریانی که برای خرید وسایل نقلیه در مراکز خرده‌فروشی خریداری می‌کنند، کمک می‌کند، زمانی که فضایی برای نمایش نسخه‌های مشابه خودرو وجود ندارد، به ارمغان آورد.
BMW همچنین قصد دارد تجربه خرید خودرو را با واقعیت افزوده متحول کند. BMW i Visualiser، ساخته شده از ARKit اپل، به ارائه یک نمایندگی مجازی خودرو به مشتریان کمک می کند. این برنامه به آنها اجازه می دهد تا با تعامل با مدل مجازی یک وسیله نقلیه در اندازه کامل، خودروها را پیکربندی کرده و تصمیمات خرید را اتخاذ کنند. مشتریان نه تنها می توانند رنگ و ویژگی های وسیله نقلیه مجازی را قبل از خود تغییر دهند، بلکه می توانند چراغ ها و رادیو و موارد دیگر را نیز روشن کنند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Bernard MarrFollowingBernard Marr یک آینده پژوه مشهور جهان، مشاور هیئت مدیره و نویسنده کتاب هوش مصنوعی مولد در عمل: 100+ راه شگفت انگیز هوش مصنوعی مولد تجارت و جامعه را تغییر می دهد. او بیش از 20 کتاب پرفروش و برنده جوایز نوشته است و به بسیاری از سازمان های شناخته شده جهان مشاوره و مربیگری می کند. او در مجموع 4 میلیون دنبال کننده در کانال های رسانه های اجتماعی و خبرنامه های خود دارد و توسط لینکدین به عنوان یکی از 5 تأثیرگذار برتر تجاری در جهان رتبه بندی شده است. برنارد را در لینکدین، ایکس (توئیتر) یا یوتیوب دنبال کنید. به خبرنامه او بپیوندید، وب سایت و کتاب های او را بررسی کنید.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

In case you have any inquiries relating to exactly where and also the best way to work with آخرین اخبار خودرو بدون قرعه کشی, you'll be able to email us on the web-site.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회사명 티싼 주소 경기도 고양시 일산서구 중앙로 1455 대우시티프라자 2층 사업자 등록번호 3721900815 대표 김나린 전화 010-4431-5836 팩스 통신판매업신고번호 개인정보 보호책임자 박승규

Copyright © 2021 티싼. All Rights Reserved.