مشخصات ناودانی
페이지 정보
본문
کم بودن وزن اسکلت فلزی
تحمل در برابر ضربه
کارآمد بودن در طولانی مدت
سرعت نصب بالا در ساختمانها
اشغال فضای کم
مقاومت در برابر تنشهای فولادی
کم بودن پرتی ناودانی
ناودانی گالوانیزه
فرایند تولید ناودانی اکثرا از ورق نورد گرم است که با توجه به موارد مصرف ناودانی، آن را ناودانی گالوانیزه میکنند. با گالوانیزه کردن ناودانی ویژگیهای منحصر به فردی مانند استحکام زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا میکند. بیشترین قيمت ناودانی میزان مصرف این نوع ناودانی در ترمیم بناهای معماری، تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات و تشکیلات دریایی است.
ناودانی یکی از محصولات مهم و کاربردی در صنعت فولاد و آهن است که با دو روش نورد گرم و سرد تولید و آمادهسازی میشود. اگر بخواهیم انواع ناودانی را بر اساس شکل ظاهری دستهبندی کنیم، به سه نوع ساده، مشبک و اروپایی تقسیم میشود. به طور کلی، ناودانیها یا برای پلسازی کاربرد دارند یا برای ساخت سازههای سبک و قفسهبندی و یا با هدف ساخت سازههای سنگین و قيمت ناودانی پروژههای پیچیده به کار میروند.
مشخصات ناودانی
مشخصات ناودانی اروپایی
ناودانی اروپایی اصطلاحی است که برای ناودانیهای تولید شده بر اساس استاندارد اروپا مدل UNP به کار برده میشود. این استاندارد، ضخامت بیشتر و در نتیجه وزن بیشتری را برای قيمت ناودانیها تعریف کرده است. ناودانیهای تولید شده بر طبق این استاندارد مطابق با وزنهای اعلام شده در جدول اشتال وزنی ساخته شده و به عبارتی ناودانی سنگین محسوب میشوند. ویژگی و مشخصات اصلی ناودانی اروپایی وزن و ضخامت بیشتر است که باعث میشود این محصول مقاومت و کیفیت بالاتری داشته و یکی از بهترین گزینههای ممکن برای کاربریهای صنعتی و استفاده در پروژههای ساختمانی بزرگ باشد.
فرایند تولید ناودانی به روش فابریک
فرآیند تولید ناودانی فابریک به صورت نورد گرم میباشد و این نوع پروفیل از ابتدا به شکل ناودانی از خط تولید خارج میشود. در واقع فرآیند تولید ناودانیهای فابریک مانند نحوه تولید میلگرد آجدار و یا میلگرد ساده میباشد، به این صورت که شمشهای فولادی گداخته به سمت دستگاه قالب حرکت میکند. سپس، ضخامت این شمشها با کمک چند غلتک به صورت عمودی و افقی کاهش مییابد و بر اساس سایز ناودانی مورد نیاز شکلی دهی میشود. در این روش فشار کمتری بر جان ناودانی وارد شده و تمرکز اصلی بر روی شکلدهی بال است. بر خلاف روش پرسی تقریبا تمامی انواع ناودانی از نظر وزن، شکل و جنس را با این روش میتوان تولید نمود و محدودیتی در آن وجود ندارد. درواقع میتوان قيمت ناودانی گفت تمام ناودانیهای بال شیب دار و ناودانیهای دارای ضخامت بیش از 6 میلی متر با این روش تولید میشوند. مزیت دیگر ناودانی فابریک دقت ابعادی بسیار بالای آن میباشد. توجه داشته باشید که این مزایا باعث افزایش قیمت این نوع ناودانی نسبت به نوع پرسی شده است.
۱. ناودانی ساده
این محصول رایجترین نوع ناودانی با ارتفاع ۳۰ تا ۴۰۰ میلیمتر و ابعاد ۸ تا ۱۶ سانتیمتر است که به صورت عمده در ساخت پلهای باربر استفاده میشود.
ناودانی اروپایی چه کاربردهایی دارد؟
این مدل ناودانی، همانطور که بالا اشاره کردیم، ضخامت و وزن بیشتری دارد و طبعاً در بحث قیمت ناودانی هم، ناودانی اروپایی در مقایسه با انواع سبک با ضخامت و کاربری سبکتر، گرانتر است.
تحمل در برابر ضربه
کارآمد بودن در طولانی مدت
سرعت نصب بالا در ساختمانها
اشغال فضای کم
مقاومت در برابر تنشهای فولادی
کم بودن پرتی ناودانی
ناودانی گالوانیزه
فرایند تولید ناودانی اکثرا از ورق نورد گرم است که با توجه به موارد مصرف ناودانی، آن را ناودانی گالوانیزه میکنند. با گالوانیزه کردن ناودانی ویژگیهای منحصر به فردی مانند استحکام زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا میکند. بیشترین قيمت ناودانی میزان مصرف این نوع ناودانی در ترمیم بناهای معماری، تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات و تشکیلات دریایی است.
ناودانی یکی از محصولات مهم و کاربردی در صنعت فولاد و آهن است که با دو روش نورد گرم و سرد تولید و آمادهسازی میشود. اگر بخواهیم انواع ناودانی را بر اساس شکل ظاهری دستهبندی کنیم، به سه نوع ساده، مشبک و اروپایی تقسیم میشود. به طور کلی، ناودانیها یا برای پلسازی کاربرد دارند یا برای ساخت سازههای سبک و قفسهبندی و یا با هدف ساخت سازههای سنگین و قيمت ناودانی پروژههای پیچیده به کار میروند.
مشخصات ناودانی
مشخصات ناودانی اروپایی
ناودانی اروپایی اصطلاحی است که برای ناودانیهای تولید شده بر اساس استاندارد اروپا مدل UNP به کار برده میشود. این استاندارد، ضخامت بیشتر و در نتیجه وزن بیشتری را برای قيمت ناودانیها تعریف کرده است. ناودانیهای تولید شده بر طبق این استاندارد مطابق با وزنهای اعلام شده در جدول اشتال وزنی ساخته شده و به عبارتی ناودانی سنگین محسوب میشوند. ویژگی و مشخصات اصلی ناودانی اروپایی وزن و ضخامت بیشتر است که باعث میشود این محصول مقاومت و کیفیت بالاتری داشته و یکی از بهترین گزینههای ممکن برای کاربریهای صنعتی و استفاده در پروژههای ساختمانی بزرگ باشد.
فرایند تولید ناودانی به روش فابریک
فرآیند تولید ناودانی فابریک به صورت نورد گرم میباشد و این نوع پروفیل از ابتدا به شکل ناودانی از خط تولید خارج میشود. در واقع فرآیند تولید ناودانیهای فابریک مانند نحوه تولید میلگرد آجدار و یا میلگرد ساده میباشد، به این صورت که شمشهای فولادی گداخته به سمت دستگاه قالب حرکت میکند. سپس، ضخامت این شمشها با کمک چند غلتک به صورت عمودی و افقی کاهش مییابد و بر اساس سایز ناودانی مورد نیاز شکلی دهی میشود. در این روش فشار کمتری بر جان ناودانی وارد شده و تمرکز اصلی بر روی شکلدهی بال است. بر خلاف روش پرسی تقریبا تمامی انواع ناودانی از نظر وزن، شکل و جنس را با این روش میتوان تولید نمود و محدودیتی در آن وجود ندارد. درواقع میتوان قيمت ناودانی گفت تمام ناودانیهای بال شیب دار و ناودانیهای دارای ضخامت بیش از 6 میلی متر با این روش تولید میشوند. مزیت دیگر ناودانی فابریک دقت ابعادی بسیار بالای آن میباشد. توجه داشته باشید که این مزایا باعث افزایش قیمت این نوع ناودانی نسبت به نوع پرسی شده است.
۱. ناودانی ساده
این محصول رایجترین نوع ناودانی با ارتفاع ۳۰ تا ۴۰۰ میلیمتر و ابعاد ۸ تا ۱۶ سانتیمتر است که به صورت عمده در ساخت پلهای باربر استفاده میشود.
ناودانی اروپایی چه کاربردهایی دارد؟
این مدل ناودانی، همانطور که بالا اشاره کردیم، ضخامت و وزن بیشتری دارد و طبعاً در بحث قیمت ناودانی هم، ناودانی اروپایی در مقایسه با انواع سبک با ضخامت و کاربری سبکتر، گرانتر است.
- 이전글쌕스동영상공짜 여자흥분해싸는모습 보는곳 (hd_보기)ox다운_로드 ver #쌕스동영상공짜 여자흥분해싸는모습 무료보기 24.09.12
- 다음글쌍화점 베드신 길거리 각선미 보는곳 (hd_보기)ox다운_로드 ver #쌍화점 베드신 길거리 각선미 무료보기 24.09.12
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.