مشخصات ناودانی > 자유게시판

본문 바로가기
쇼핑몰 전체검색

회원로그인

회원가입

오늘 본 상품 0

없음

مشخصات ناودانی

페이지 정보

profile_image
작성자 Tomoko
댓글 0건 조회 28회 작성일 24-09-12 14:34

본문

navdoni-2.pngکم بودن وزن اسکلت فلزی
تحمل در برابر ضربه
کارآمد بودن در طولانی مدت
سرعت نصب بالا در ساختمان‌ها
اشغال فضای کم
مقاومت در برابر تنش‌های فولادی
کم بودن پرتی ناودانی

WhatsApp-Image-2021-12-07-at-10.14.45.jpegناودانی گالوانیزه
فرایند تولید ناودانی اکثرا از ورق نورد گرم است که با توجه به موارد مصرف ناودانی، آن را ناودانی گالوانیزه می‌کنند. با گالوانیزه کردن ناودانی ویژگی‌های منحصر به فردی مانند استحکام زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا می‌کند. بیشترین قيمت ناودانی میزان مصرف این نوع ناودانی در ترمیم بناهای معماری، تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات و تشکیلات دریایی است.

ناودانی یکی از محصولات مهم و کاربردی در صنعت فولاد و آهن است که با دو روش نورد گرم و سرد تولید و آماده‌‌سازی می‌شود. اگر بخواهیم انواع ناودانی را بر اساس شکل ظاهری دسته‌بندی کنیم، به سه نوع ساده، مشبک و اروپایی تقسیم می‌شود. به طور کلی، ناودانی‌ها یا برای پل‌سازی کاربرد دارند یا برای ساخت سازه‌های سبک و قفسه‌بندی و یا با هدف ساخت سازه‌های سنگین و قيمت ناودانی پروژه‌های پیچیده به کار می‌روند.

مشخصات ناودانی
مشخصات ناودانی اروپایی
ناودانی اروپایی اصطلاحی است که برای ناودانی‌های تولید شده بر اساس استاندارد اروپا مدل UNP به کار برده می‌شود. این استاندارد، ضخامت بیشتر و در نتیجه وزن بیشتری را برای قيمت ناودانی‌ها تعریف کرده است. ناودانی‌های تولید شده بر طبق این استاندارد مطابق با وزن‌های اعلام شده در جدول اشتال وزنی ساخته شده و به عبارتی ناودانی سنگین محسوب می‌شوند. ویژگی و مشخصات اصلی ناودانی اروپایی وزن و ضخامت بیشتر است که باعث می‌شود این محصول مقاومت و کیفیت بالاتری داشته و یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای کاربری‌های صنعتی و استفاده در پروژه‌های ساختمانی بزرگ باشد.

فرایند تولید ناودانی به روش فابریک
فرآیند تولید ناودانی فابریک به صورت نورد گرم می‌باشد و این نوع پروفیل از ابتدا به شکل ناودانی از خط تولید خارج می‌شود. در واقع فرآیند تولید ناودانی‌های فابریک مانند نحوه تولید میلگرد آجدار و یا میلگرد ساده می‌باشد، به این صورت که شمش‌های فولادی گداخته به سمت دستگاه قالب حرکت می‌کند. سپس، ضخامت این شمش‌ها با کمک چند غلتک به صورت عمودی و افقی کاهش می‌یابد و بر اساس سایز ناودانی مورد نیاز شکلی دهی می‌شود. در این روش فشار کمتری بر جان ناودانی وارد شده و تمرکز اصلی بر روی شکل‌دهی بال است. بر خلاف روش پرسی تقریبا تمامی ‌انواع ناودانی از نظر وزن، شکل و جنس را با این روش می‌توان تولید نمود و محدودیتی در آن وجود ندارد. درواقع می‌توان قيمت ناودانی گفت تمام ناودانی‌های بال شیب دار و ناودانی‌های دارای ضخامت بیش از 6 میلی متر با این روش تولید می‌شوند. مزیت دیگر ناودانی فابریک دقت ابعادی بسیار بالای آن می‌باشد. توجه داشته باشید که این مزایا باعث افزایش قیمت این نوع ناودانی نسبت به نوع پرسی شده است.

۱. ناودانی ساده
این محصول رایج‌ترین نوع ناودانی با ارتفاع ۳۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر و ابعاد ۸ تا ۱۶ سانتی‌متر است که به صورت عمده در ساخت پل‌های باربر استفاده می‌شود.

ناودانی اروپایی چه کاربردهایی دارد؟
این مدل ناودانی، همانطور که بالا اشاره کردیم، ضخامت و وزن بیشتری دارد و طبعاً در بحث قیمت ناودانی هم، ناودانی اروپایی در مقایسه با انواع سبک با ضخامت و کاربری سبک‌تر، گران‌تر است.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회사명 티싼 주소 경기도 고양시 일산서구 중앙로 1455 대우시티프라자 2층 사업자 등록번호 3721900815 대표 김나린 전화 010-4431-5836 팩스 통신판매업신고번호 개인정보 보호책임자 박승규

Copyright © 2021 티싼. All Rights Reserved.